
Compania „Teleradio-Moldova” (TRM) are, începând cu 17 martie 2025, o nouă identitate corporativă. Schimbarea face parte dintr-un proces de modernizare a instituției.
„TRM are de astăzi o nouă identitate corporativă și un nou slogan. Subtextul este că posturile publice de radio și televiziune, ca și platformele noastre digitale, se dezvoltă și cresc odată cu fiecare din noi. Am construit alături de partenerii noștri un ecosistem identitar din mulțimea de fragmente moștenite din tot ce-a însemnat de-a lungul ultimelor decenii Teleradio-Moldova”, a declarat Vlad Țurcanu, directorul general al TRM.
Fiecare platformă de distribuție a TRM a primit o identitate distinctă, dar unitară:
• Moldova 1 - „Reușim împreună”
• Moldova 2 - „Cultura timpului”
• Radio Moldova - „O comunitate pe aceeași undă”
• Radio Moldova Tineret - „Creștem generația tânără împreună”
• Radio Muzical - „Ascultăm melodia timpurilor împreună”
Rebrandingul platformelor publice face parte dintr-un proiect amplu de transformare a „Teleradio-Moldova”, realizat cu sprijinul corporației britanice BBC. Noua identitate a TRM a fost, de asemenea, finanțată de BBC Media Action și a costat 575 751 de lei.
Abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM pentru a te informa rapid şi calitativ