Utilizatorii Microsoft din întreaga lume, inclusiv băncile și companiile aeriene, au raportat întreruperi pe scară largă vineri, la câteva ore după ce compania Microsoft a declarat că rezolvă treptat o problemă care afectează accesul la aplicațiile și serviciile sale.
Cauza, natura exactă și amploarea întreruperii au fost neclare. Microsoft a scris pe platforma X că situația se îmbunătățește, dar numărul de întreruperi la nivel global este în creștere, scrie apnews.com.
”Investigăm o problemă care afectează capacitatea utilizatorilor de a accesa diverse aplicații și servicii Microsoft 365”, se arată în mesajul Microsoft.
Site-ul DownDectector, care urmărește întreruperile de internet raportate de utilizatori, a înregistrat întreruperi la Visa, ADT security și Amazon și companii aeriene, inclusiv American Airlines și Delta.
Posturile de știri din Australia au raportat că mai multe companii aeriene, furnizorii de telecomunicații, băncile și radiodifuzorii media au fost întrerupte, deoarece au pierdut accesul la sistemele informatice. Unele bănci din Noua Zeelandă au spus că sunt și offline.
Probleme se înregistrează și în țările UE.