Autoritatea pentru concurenţă din Ungaria a aplicat companiei aeriene Wizz Air o amendă de 770.000 de euro pentru comunicare înşelătoare.
Instituţia a declarat că Wizz Air a încălcat obligaţia profesională de due diligence şi a fost înşelătoare în modul în care şi-a descris serviciul de check-in automat şi a împins consumatorii către pachete mai scumpe. Wizz Air nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii, transmite Reuters.
Amenda vine după ce Wizz Air şi-a redus estimarea profitului anual, la începutul acestei săptămâni, în urma unei scăderi cu 44% a profitului operaţional din primul trimestru, parţial din cauza costurilor legate de problemele motoarelor Pratt & Whitney şi încheierea unor contracte de leasing unice pentru a spori capacitatea.
Compania aeriană low-cost, care zboară cu o flotă de avioane Airbus, s-a confruntat cu provocări legate de motoarele Pratt şi Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale urmând să fie reţinute la sol pentru inspecţii în această vară, punând constrângeri asupra capacităţii.
Abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM pentru a te informa rapid şi calitativ