
Autoritatea Aeronautică Civilă (AAC) a recepționat, în perioada iulie–septembrie 2025, 142 de petiții din partea pasagerilor care au semnalat diverse nereguli în transportul aerian: de la zboruri întârziate sau anulate, până la refuzul îmbarcării.
Potrivit datelor instituției, 102 petiții au fost deja soluționate, iar suma totală a rambursărilor acordate pasagerilor a depășit 466.000 de lei.
AAC reamintește că pasagerii au drepturi clar stabilite în caz de întârzieri, anulări sau refuz la îmbarcare și îi îndeamnă să acționeze informat atunci când se confruntă cu asemenea situații.
Pentru întrebări sau asistență, pasagerii pot apela Telefonul Consumatorului AAC la 022 823 824, Centrul unic de apeluri pentru consumatori la +373 22 51 51 51 sau pot vizita site-ul www.caa.md, secțiunea "Protecția Consumatorului".
Abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM pentru a te informa rapid şi calitativ











