"Din inimă. Branduri de Moldova" a devenit o marcă națională valoroasă. Cu ajutorul financiar al USAID, cu 12 ani în urmă, a fost lansat acest proiect, care a reușit să pună în valoare produsele autohtone, să promoveze îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile confecționate de creatorii din Republica Moldova și să crească competitivitatea întregului sector.Am discutat ieri seara cu peste 25 de reprezentanți din cele 70 de branduri "Din inimă" și i-am felicitat pentru că, inclusiv, datorită eforturilor lor, a creativității și a accentului pus pe calitate, s-a îmbunătățit percepția despre industria de modă din Moldova. Să purtăm cu mândrie produsele autohtone și să le promovăm în toată lumea!I-am invitat pe toți la vot duminică - să ne asigurăm că Moldova își continuă calea spre progres", a menționat Maia Sandu într-un mesaj pe rețelele de socializare.
Aboneză-te la canalul nostru de TELEGRAM pentru a te informa rapid și calitativ