
Sfârşitul anului 2024 găseşte România pe primul loc în clasamentul european al scumpirilor, iar pe fondul scăderii puternice a puterii de cumpărare a românilor, producătorii şi comercianţii se întrec în oferte la suta de grame, o strategie de marketing ce are drept focus principal fidelizarea clienţilor secătuiţi de efectele inflaţiei record, arată o analiză realizată dată publicităţii luni, informează Agerpres.
„Apropierea sărbătorilor de Crăciun şi Anul Nou a declanşat un război fără precedent al ofertelor între marile magazine din România. Pe fondul scăderii puternice a puterii de cumpărare a românilor, producătorii şi comercianţii se întrec în oferte la suta de grame, o strategie de marketing inedită ce are drept focus principal fidelizarea clienţilor secătuiţi de efectele inflaţiei record din România”, scrie sursa, făcând referire la un studiu recent făcut de o companie de consultanță în marketing.
Potrivit celor mai noi date de la Institutul Naţional de Statistică (INS),rata anuală a inflaţiei a urcat, în luna noiembrie 2024, la 5,11%, de la 4,67% cât a fost în octombrie. Alimentele s-au scumpit cu 5,11% faţă de noiembrie 2023, produsele nealimentare cu 5,15%, iar serviciile cu 7,56%.
Abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM pentru a te informa rapid şi calitativ