
Premier Energy Distribution avertizează consumatorii cǎ persoane necunoscute sună și cer date personale, sub pretextul de a fi schimbate contoarele. Într-un comunicat, compania precizează că nu cere la telefon date din buletin, iar schimbarea contoarelor se face planificat și fără a necesita date personale.
Mai exact, potrivit Premier Energy Distribution, escrocii sună consumatorii pretinzând că vor înlocui contoarele. Aceștia solicită numele complet, adresa și date din buletinul de identitate. Totodată, escrocii folosesc amenințări privind deconectarea pentru a convinge oamenii.
În acest context, cetățenii sunt îndemnați să verifice autenticitatea solicitărilor. De asemenea, autoritǎțile din energie recomandă ca orice suspiciune de fraudă să fie raportată la poliție. Totodatǎ, pentru sesizări sau incidente în rețeaua electrică, cetățenii R. Moldova pot telefona la numărul: 022 43 11 11 sau la numărul local din factură.
Abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM pentru a te informa rapid şi calitativ











